Witaj w Renault Trucks Polska
Volvo Group Austria GmbH - Korneuburg
Korneuburg, Austria
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:30 / 17:00 |
| Wtorek | 07:30 / 17:00 |
| Środa | 07:30 / 17:00 |
| Czwartek | 07:30 / 17:00 |
| Piątek | 07:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Sprzedaż pojazdów nowych
| Poniedziałek | 07:30 / 17:00 |
| Wtorek | 07:30 / 17:00 |
| Środa | 07:30 / 17:00 |
| Czwartek | 07:30 / 17:00 |
| Piątek | 07:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:30 / 17:00 |
| Wtorek | 07:30 / 17:00 |
| Środa | 07:30 / 17:00 |
| Czwartek | 07:30 / 17:00 |
| Piątek | 07:30 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 08:00 / 16:30 |
| Wtorek | 08:00 / 16:30 |
| Środa | 08:00 / 16:30 |
| Czwartek | 08:00 / 16:30 |
| Piątek | 08:00 / 16:30 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
Tobias Roesel
+43 5 7500 24 000
+43 664 382 51 90
tobias.roesel@volvo.com
+43 5 7500 24 000
+43 664 382 51 90
tobias.roesel@volvo.com
Części zamienne
Andreas Schuster
+43 5 7500 24 210
andreas.schuster@volvo.com
+43 5 7500 24 210
andreas.schuster@volvo.com
4.3 / 5
242 Opinie
18 April 2024
Norbert
Brak kompetencji zero informacji jeden normalny mechanik . Cały dzień na hali żeby dowiedzieć się że nie zamówili części w drugim dniu dzięki temuż właśnie mechanikowi nie stałem cały dzień na hali i zobaczymy co będzie dalej trzeci dzień przede mną
25 March 2025
Антон Прикулис
Doskonała obsługa. Komunikowaliśmy się przez Tłumacza Google. Mój Volvo miał awarię. Na początku powiedzieli, że nie mogą tego naprawić dzisiaj, tylko następnego dnia w porze lunchu, ale potem znaleźli czas, naprawili problem i zaktualizowali oprogramowanie. Wszyscy byli przyjaźni i sprawni! Polecam!!!
8 October 2025
Farkas Zoli
Bardzo powolna etyka pracy, nie informują kierowcy o niczym. Mechanik miał brudne buty i rozwalił samochód... Oczywiście, nie było czyszczenia... -1
18 August 2025
Marius Kocsis
Począwszy od recepcji, aż po mechaników na korytarzach, wszyscy są bardzo mili dla wszystkich, nawet dla tych, którzy nie mówią po niemiecku. Brawo.
14 January 2025
Ronald van Baggem
Krótkie oczekiwanie może trwać nawet kilka godzin bez żadnej informacji. Czekający klienci są po prostu ignorowani; kawa nie jest dostępna (ekspres jest zepsuty od dwóch dni). Kawa jest jednak dostępna dla pracowników firmy. Jedzenie zostało zamówione na lunch przez personel, nie pytając, czy czekający klient chciałby również coś zjeść. Brak komunikacji z mechanikiem; po prostu bezmyślnie czekają w poczekalni. Niekompetencja dotyczy tutaj, bez wyjątku, całego warsztatu.